"Cea mai mare glorie nu o dobândeşti atunci când nu eşti doborât niciodată, ci atunci când te ridici după ce ai căzut" -Confucius

duminică, 16 noiembrie 2014

Glugo-caciula Albinuta

                     Zum,zum,zum,albinuta mea ........
                    Eu sunt ca si cizmarul care nu are cizme , asa nici fetita mea (ce sa mai zic de mine sau sotul) nu are caciulite , asa ca atunci cand doua cliente mai vechi m-au intrebat daca as putea sa fac o glugo-caciula,mi-am zis sa incerc pe "cobaiul" meu de acasa,ca tot avem nevoie de o caciulita.
                   M-am documentata sa vad cum se face,ce ata este indicata........s.m.d 
                  Eu mi-am zis sa fac ceva mai special,iar cum fetita mea este la gradinita in grupa Albinutelor........asta mi-a iesit :




                       Este foarte practica,tine loc si de fular,iar pentru a ne incalzi si mai bine la iarna i-am pus un snur care la nevoie se leaga.
             
P.S - este disponibila si la comanda pentru doritori,pentru detalii si alte modele va astept cu drag pe pagina mea de facebook Hainute si accesorii crosetate by Mariana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea sa-ti placa si ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...