"Cea mai mare glorie nu o dobândeşti atunci când nu eşti doborât niciodată, ci atunci când te ridici după ce ai căzut" -Confucius

duminică, 17 mai 2015

Spongebob

                "Sa fim copii,
                 Pentru inc-o zi
                 In lumea lor
                 Fericiti vom fii....... "

                 E bine ca din cand in cand sa redevenim copii,sa ne bucuram de viata si de lucrurile marunte,asa ca zilele aceste,am incercat sa ma bucur de bucuria fetitei mele :) .Cum?ei bine,deoarece am fost "blocata" in casa din cauza varicelei :( m-am gandit sa-i fac o bucurie fetitei mele,asa a luat nastere Spongebob.
                Nu este perfect,dar este facut cu dragoste,iar bucuria din ochii fetitei mele este de neegalat,mi-a zis " mami imi place de tine,esti cea mai buna" .....






                          Pentru a bucura si alti copii il pot reface cu drag :) , trebuie doar sa-mi lasati un mesaj pe facebook Hainute si accesorii crosetate by Mariana sau pe email             
 O dumineca placuta sa aveti !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea sa-ti placa si ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...