"Cea mai mare glorie nu o dobândeşti atunci când nu eşti doborât niciodată, ci atunci când te ridici după ce ai căzut" -Confucius

miercuri, 7 septembrie 2016

Made by Sophia si mami . . . . .

                Am tot pastrat cutiile goale de la conserve in ideea ca intr-o zi , candva, o sa le reciclez , aveam eu tot felu de idei in cap , pentru asta imi trebuia sfoara , pistol de lipit cu silicon . . . . si alte chestiute :-) . Fiecare le-am luat pe rand , ultimul ramas fiind pistolul de lipit cu silicon , pana cand intr-o zi , satul da mutatul cutiilor goale de la conserve dintr-o parte in alta , m-am dus hotarata la magazinul de hobby si mi-am ahizitionat faimosul pistol ;) 
               Zis si facut , impreuna cu Sophia ne-am pus pe treaba , prima cutie a iesit mai greu,pana mi-am dat seama cum functioneaza , dar urmatoarele au mers mai bine :) 






                     . . . . . si rezultatul final , un frumos suport pentru creioanele colorate :)) , nu este cel mai perfect , insa este "made by Sophia si mami"





                  Abia astept urmatorul proiect . . . . .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea sa-ti placa si ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...