"Cea mai mare glorie nu o dobândeşti atunci când nu eşti doborât niciodată, ci atunci când te ridici după ce ai căzut" -Confucius

luni, 16 octombrie 2017

Back to my first love . . .

             . . . . .  cel putin in materie de crosetat :)

            Nu am mai crosetat o caciulita vesela si haioasa de ceva vreme si mi-a placut enorm sa crosetez acest ursulet . Sper sa placa si sa incante si baietelul pentru care a fost creat :) , boticul si urechiile sunt crosetate din acril care imita blanita , este moale si pufos numai bun de "smotocit" (cum zice fiica mea,care binenteles ca vrea si ea o un ursulet dar cu roz binenteles ;) )














                Cand aveti timp va invit sa faceti "ma vizitati " si pe   By Mariana - Atelier de Handmade , pagina de facebook unde postez cat-de-cat in timp real    😊

Zi  faina si o saptamana cu mult spor sa avem !  :) 

4 comentarii:

  1. Ce fain stii sa crosetezi! ♥
    Ma chinui sa învat si eu ... asta pentru ca nu am facut-o cand trebuia! :(
    Spor în toate! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :)

      De crosetat am invatat acum vreo 5-6 ani si imi place la nebunie ;)

      Ștergere

S-ar putea sa-ti placa si ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...