"Cea mai mare glorie nu o dobândeşti atunci când nu eşti doborât niciodată, ci atunci când te ridici după ce ai căzut" -Confucius

vineri, 16 martie 2018

Verde ........

           ..... o culoare care incepe sa imi placa foarte tare , mai ales dupa cele 3 seturi (caciula si gatar) pe care le-am lucrat :)
             Despre primul set (al meu ) v-am povestit aici , urmatoarele lunad nastere imediat dupa .
             Pentru ca posesoarele nu au fost foarte pretentioase la model , am lucrat dupa ”cum m-a taiat capul ” 😉






























                Nuanta de verde este aceeasi pentru ambele seturi , doar ca vremea era diferita cand am facut pozele  .

               Un sfarsit de saptamana placut sa aveti !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea sa-ti placa si ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...