"Cea mai mare glorie nu o dobândeşti atunci când nu eşti doborât niciodată, ci atunci când te ridici după ce ai căzut" -Confucius

vineri, 2 martie 2018

O primavara frumoasa ......

                 acesta a fost sloganul fetiței mele ieri , a fost super încantată că a venit luna martie , că poate , în sfărșit , să ofere mărțișoare :) și să ureze tuturor "o primăvară  frumoasă" ( deși vremea de afară nu prea arată a primăvară )
                Mărțișoare am oferit , ca în fiecare an lucrate manual de ..... MINE :) , anul acesta pentru noi am facut brodate manual cu motive traditionale si nu numai ...
































               ........ și pentru ca anul trecut am facut pentru o prietena martisoare bufnita, crosetate manual  , anul acesta a revenit cu o comanda de cateva bufnițe vesele și colorate :)

















                    Ca sa fiu in ton cu fiica mea va urez și eu o primavara frumoasaa și să zâmbiți din toată inima

 😉  🍀  😉  🍀  😉 🍀

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea sa-ti placa si ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...