"Cea mai mare glorie nu o dobândeşti atunci când nu eşti doborât niciodată, ci atunci când te ridici după ce ai căzut" -Confucius

miercuri, 2 august 2017

Verde de Maramures :)

Pentru ca miercurea vorbim fara cuvinte . . . . .  Maramures , locul copilariei :)

Maramures 2015 - arhiva personala

Maramures 2015 - arhiva personala

Maramures 2015 - arhiva personala

Maramures 2014 - arhiva personala

Maramures2014 - arhiva personala




Descoperind puful de papadie -
Maramures2014 - arhiva personala

             Mai multe povesti fara cuvinte gasiti pa blogul lui Calin Herea in fiecare zi de miercuri .

Happy WW

11 comentarii:

  1. Un colț de lume...special, curat, frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper să ajungem și noi în Maramureș!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am crescut acolo , deci nu pot sa fiu impartiala , dar fiica mea si sotul s-au indragostit de Maramures , recomand cu drag tot ce tine de Maramures ..... oameni , locuri :)
      Happy WW

      Ștergere
  3. Nu știu alții cum sunt, dar eu doar când aud de Maramureș și simt aer proaspăt în plămâni.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai am multe zone de vazut! Minunat aer pe acolo!

    Happy WW, draga Mariana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt impartiala , dar de fiecare data cand trec Dealu Stefanitei , viata are un alt sens :)
      O zi frumoasa sa ai Suzana !

      Ștergere
  5. Desi am trait primii 25 de ani in Nord, pe langa Baia Mare- Seini, inca nu am ajuns in Maramures. Recent, una dintre fiicele mele mi-a adus carti si harti din zona; plus indemnul de a vizita locurile a căror vorba (o mai) rostesc...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aer . . . . locuri . . . oameni . . . simplitate . . . cu drag ma intorc acolo in fiecare an , cel putin de Pasti , cand traditia este la ea acasa.

      Ștergere
  6. Pe la Maramureș n-am ajuns încă, trebuie să îl pun pe listă. :)
    O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti recomand cu drag Maramuresul , fiica mea abia asteapta sa o duc macar 2 saptamani din vacanta sa stea la bunica :)
      Zi frumoasa sa ai Narcisa :)

      Ștergere

S-ar putea sa-ti placa si ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...