"Cea mai mare glorie nu o dobândeşti atunci când nu eşti doborât niciodată, ci atunci când te ridici după ce ai căzut" -Confucius

miercuri, 10 mai 2017

Pentru fotografii de neuitat ... :)

      Iepurasul meu iubit ,
      Ci-n te-ntrece la fugit ?
      Ai labute mititele ,
      Ochisori doua margele ,
      Mustacioara la gurita
      Si un petic de codita .

                                         🐰       🐰        🐰
         
      Pe vremea mea ...... :) se purta faimoasa poza "pe cuvertura" :)) (si noi o avem in portofoliu 😊), acum deoarece ne-am mai modernizat avem diferite costumatii,care mai de care mai frumoase , perfecte pentru amintiri de neuitat . V-am mai aratat in postari mai vechi  o albinuta , faimosii Mickey si Minnie , si mai am cateva pe care nu am reusit sa le postez, dar sigur le gasiti in albumul de pe facebook '' Set pentru sedinta foto '' . Pentru azi vreau sa va arat un iepuras rozbonbon , sfios si dragalas, 😉






















           
             Pentru orice detalii si informatii despre noile "aparitii'' va astept pe pagina de facebook Hainute crosetate by Mariana , unde sunt mai activa 😉


Zi cu soare sa avem 🌞




Un comentariu:

S-ar putea sa-ti placa si ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...