"Cea mai mare glorie nu o dobândeşti atunci când nu eşti doborât niciodată, ci atunci când te ridici după ce ai căzut" -Confucius

luni, 7 iulie 2014

Cercei crosetati

         Pentru ca in urma cu cateva luni (cam prin luna martie,cand era nebunia cu martisoarele ) cineva m-a intrebat daca as putea sa fac cercei crosetati ,mi-am zis ca nu poate fi foarte complicat, asa ca am facut cateva cercetari,pt. inspiratie, am cumparat materialele necesare si m-am pus pe treaba :)
        A mers destul de repede,mai mult mi-a luat sa cos margelutele ,dar rezultatul este multumitor :)



        Acestia i-am facut cadou unei persoane dragi mie,insa pot sa-i refac :) trebuie doar sa-mi dati de stire :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea sa-ti placa si ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...