"Cea mai mare glorie nu o dobândeşti atunci când nu eşti doborât niciodată, ci atunci când te ridici după ce ai căzut" -Confucius

vineri, 26 decembrie 2014

.... de Craciun .

                    Craciun fericit !
 
                    Cea mai frumoasa sarbatoare din an pentru mine este Craciunul,dar mi-e dor de Craciunul din copilarie,de acasa de la mine din Maramures cand era intotdeauna casa plina,veneau neamurile la colindat,mergeam noi la ele,il asteptam pe Mos Craciun sa vina,chiar daca nu ne aducea intotdeauna tot ce ne doream si de ce mi-e cel mai dor sa ma strecor si sa "fur" bomboanele din pom :) , binenteles lasam ambalajul ca sa nu se vada lipsa :))
                   De cativa ani nu am mai reusit sa mergem din cauza programului,dar am incercat sa pastram traditiile,colinde,brad,cadouri,Mos Craciun,vizite la neamuri......



                      
                   Binenteles ca din braduletul nostru nu putea lipsi o decoratiune handmade,singura pe care am reusit-o sa o fac .
                     
                    Dragii mei sa aveti sarbatori frumoase in continuare,sa va bucurati de aceste clipe alaturi de cei dragi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea sa-ti placa si ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...