"Cea mai mare glorie nu o dobândeşti atunci când nu eşti doborât niciodată, ci atunci când te ridici după ce ai căzut" -Confucius

duminică, 1 februarie 2015

Sal degrade

                Nu sunt o fana a tricotatului,insa nici nu refuz un asemenea proiect,asa ca in ziua in care o clienta mai veche m-a rugat sa-i fac un sal tricotat am acceptat cu placere.Mi-am adus aminte de orele de "Lucru manual" de la scoala (pe vremea mea se faceau,cand nu ne lua sa facem matematica :( ),pe atunci stiu ca am invatat sa fac o jacheta cu mai multe culori :)
                Revenind la salul meu,este tricotat dintr-un fir degradea in culorile toamnei,are o forma de triungi,o lungime de 1,65 iar inaltimea de 80 cm , il refac doar pe comanda pentru ca este foarte mult de lucru la el.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea sa-ti placa si ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...