"Cea mai mare glorie nu o dobândeşti atunci când nu eşti doborât niciodată, ci atunci când te ridici după ce ai căzut" -Confucius

miercuri, 24 iunie 2015

Palariuta inghetata de zmeura :)

                  Vara,soare,ne trebuia ceva vesel si colorat pentru a o proteja pe Sophia de razele soarelui,asa ca mi-am zis sa fac ceva elegant, :) , asa ca am mers la mercerie,am luat cel mai bun si subtire bumbac,m-am intors acasa , am cautat modele de palariute chic , si m-am pus pe treaba , iar ceea ce a iesit mi-a intrecut toate asteptarile (modesta mai sunt hihihihihi ! )

               
                       Ei ce ziceti?m-am laudat singura ori ba?

                       Stiti ce este frumos la palariile crosetate manual? Ca se poate alege culoarea,marimea,se poate chiar si accesoriza dupa gust (cu floare,fara floare,cu panglica,cu un buchet de flori........) , pentru a vedea toate proiectele mele va astept pa pagina mea de facebook Hainute si accesorii crosetate by Mariana , iar daca nu aveti facebook ma puteti contacta folosind formularul de contactdin dreapta paginii sau pe email .
                       Seara linistita,noi asteptam soarele sa facem parada .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea sa-ti placa si ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...