"Cea mai mare glorie nu o dobândeşti atunci când nu eşti doborât niciodată, ci atunci când te ridici după ce ai căzut" -Confucius

vineri, 14 octombrie 2016

Gri,gri,gri toamna gri . . .

               Da , trebuia sa vina intr-un final si toamna , ca tot ne-am plans toata vara ca este cald si ca vrem racoare , ei bine avem racoare si vant si ploaie . . . . . si e TOAMNA in calendar :(
Sophia este totusi incantata ca admira frunzele care cad si imi povesteste despre ele si despre fructe si legume , iar eu pentru a fi in ton cu anotimpul de afara i-am pregatit doua caciulite perfecte :)






Am improvizat si o mica sedinta foto , pe balcon ;)






Sfarsit de saptamana linistit sa aveti .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea sa-ti placa si ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...