"Cea mai mare glorie nu o dobândeşti atunci când nu eşti doborât niciodată, ci atunci când te ridici după ce ai căzut" -Confucius

marți, 9 ianuarie 2018

. . . . . . . am inceput 2018

    . . .       si l-am inceput cum nu se putea mai bine , cu un set tricotat special pentru . . . . . . . MINE :)
              Eram ca si cizmarul , care nu are cizme , nici eu nu aveam o caciula tricotata(sau crosetata) de mine , iar dupa ce am inghetat de frig intr-o dimineata , in drum spre serviciu , mi-am zis . . . . pana aici .  Lanita moale si de o culoare absolut magnifica (trebuie sa o laud) aveam , putin ”timp liber” aveam , tot ce trebuia era sa trec la treaba :) ..... in 3 zile caciula tricotata si bonus un gatar crosetat ara gata :)

Me  happy :))





























                  Pentru a fi la curent cu toate ”noile aparitii” va invit sa dati LIKE si FOLLOW la pagina de facebook By Mariana - Atelier de Handmade . 


Un an grozav , plin de realizari frumoase sa aveti :) 

2 comentarii:

  1. E superb setul!Mi-am facut si eu anul trecut unul,tot asa dupa o zi in care am inghetat:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos , saptamana trecuta nu m-am dezlipit de el :)

      Ștergere

S-ar putea sa-ti placa si ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...