"Cea mai mare glorie nu o dobândeşti atunci când nu eşti doborât niciodată, ci atunci când te ridici după ce ai căzut" -Confucius

duminică, 15 martie 2015

Caciulite fel de fel.

              " Avion cu motor ia-ma si pe mine-n zbor sa ma fac aviator" :) - asa s-ar putea descrie acest nou proiect : doua caciulite de aviator,pentru un singur baietel :) tare norocos , doar cand ma gandesc la Sophica mea imi vine sa plang pt ca mi-a cerut de vreo doua luni sa-i fac o caciulita cu Daisy Duck , iar eu.........daca nu ar mai trebui sa mai si dorm,sau sa ma ocup si de alte problema administrative.......
               In fine vorbeam de aviator si pt ca aviatorul are un verisor de 10 luni s-a ales si el cu o caciulita , la aceasta am avut "liber" la model si am ales o bufnita :) imi plac la nebunie (printre primele mele creatii s-a numarat si o bufnita) , dar vorba multa .......... sa va arat despre ce vorbesc de cateva minute bune











                   

      Pentru mai multe informatii ma puteti gasi pe facebook Hainute si accesorii crosetate by Mariana , ma puteti contacta folosind "Formularul de contact" sau adresa de mail handmademariana@yahoo.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea sa-ti placa si ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...