"Cea mai mare glorie nu o dobândeşti atunci când nu eşti doborât niciodată, ci atunci când te ridici după ce ai căzut" -Confucius

duminică, 29 martie 2015

Frumoasa si bestia .

                ...... am exagerat putin la titlu,nu exista cu adevarat bestia,este doar o caciula mai indrazneata,un dragon mai original,o provocare pentru mine :) , iar frumoasa cred ca v-ati dat seama este ceva pentru fetite,o bascuta galbena,care asteapta cu nerabdare soarele :)

                 Deci,se potriveste descrierea?Dragonul fioros,pregatit sa sperie o domnita firava :).Fiica mea a stat tot timpul langa mine pana am creat "fiara" si m-a incurajat,ba mi-a dat si indicatii,s-a suparat putin ca nu am facut dragonul verde,asa cum imi tot repeta,dar..........comanda e comanda,iar gusturile nu se discuta ;) , bascuta galbena este din colectia noastra de primavara 2015 ;)











P.S - daca va doriti una din aceste caciuli ma puteti contacta pe email  , sau daca vreti sa vedeti si alte modele crosetate manual de mine ma puteti gasi si pe facebook Hainute si accesorii crosetate by Mariana .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea sa-ti placa si ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...