"Cea mai mare glorie nu o dobândeşti atunci când nu eşti doborât niciodată, ci atunci când te ridici după ce ai căzut" -Confucius

duminică, 5 aprilie 2015

Flori,roz si multa voie buna.

                Cu zile aceste de primavara-iarna (soare,ploaie,ninsoare) am facut o jachetica si o bascuta roz cu floricele albe,este o comanda speciala,mi s-a cerut o jacheta de primavara culoare roz,modelul si toate celelalte au fost lasate la alegerea mea,iar ceea ce a iesit,ei bine ,Sophia este tare incantata sa va arate :

                 Intre noi fie vorba,sedinta foto m-a costat un suc si promisiunea unei caciulite crosetate,dar merita :) , problema este ca am facut atatea poze la jachetica incat mi-e greu sa aleg,de vina este si vremea ciudata de afara,iarna parca nu mai vrea sa plece,se incapataneaza sa ramana :( , iar eu cand am vazut asa culoare frumoasa si vesela si asa floricele .......









                  Cine mai doreste,cine mai pofteste ma poate contacta prim formularul de contact,pe email handmademariana@yahoo.ro  sau pe facebook la Hainute si accesorii crosetate by Mariana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea sa-ti placa si ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...