"Cea mai mare glorie nu o dobândeşti atunci când nu eşti doborât niciodată, ci atunci când te ridici după ce ai căzut" -Confucius

luni, 20 aprilie 2015

Set crosetat pentru sedinta foto

                  Copiii sunt cea mai mare bucurie a noastra,asa ca fiecare parinte doreste amintiri de neuitat cu cel(cea) mic(a),pentru aceasta vreau sa va arat un set crosetat care transforma orice copil in cel mai cunoscut si indragit personaj Disney , adica..... Minnie Mouse.
                  Setul este crosetat manual din bumbac 100 %, de cea mai buna calitate si este compus din : fustita,caciulita,botosi si bentita,este atat de finut si gingas ca nu m-am putut opri din fotografiat,iar acum mi-e si mai greu sa aleg pozele..






                       Fustita are cusute pe ea 10 bulinute albe,i-am mai pus un snur care poate regla dimensiunea, iar pentru a fi 100% ca si personajul i-am atasat si o codita :)
                        Caciulita,este modelul obisnuit : urechiuse negre,fundita si bulinute
                          Botosi imi plac cel mai mult,sunt asa de finuti.......iar in combinatie cu bentita..... nu am cuvinte,cred ca funditele mici si gingase fac toti bani :)

                      Setul se poate face si pe alte combinatii de culori (rosu-alb,rosu-negru,chiar si mov),daca doriti sa-l comandati trebuie doar sa-mi trimiteti email sau sa-mi lasati mesaj pe pagina de facebook Hainute si accesorii crosetate by Mariana

O zi frumoasa sa aveti !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea sa-ti placa si ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...