"Cea mai mare glorie nu o dobândeşti atunci când nu eşti doborât niciodată, ci atunci când te ridici după ce ai căzut" -Confucius

vineri, 26 august 2016

Capsunica de toamna :-)

                O capsuna cu pistrui
                Si cu fes micut ,verzui
                Se plange ca,de la soare
                Toti pistruii-i cresc mai tare ,
                Si ca are muuuuuuult necaz ,
                Ca-i prea rosie in obraz
                Si pan' sa rasara luna,
                Se tot vaicarea intruna
                Of si vai ,
                Fir-ar sa fie
                De ce n-am precum ciuperca
                Pe capsor . . . . . . . o palarie ?

                             Dupa cum cred ca v-ati dat seama sunt inebunita dupa tot ce inseamna caciulite lucrate manual , am salvate sute de modele , iar cand vreau sa fac ceva pentru Sophia nici nu stiu ce model sa aleg , le-as face pe toate , dar ar trebui sa am inca o pereche de maini . . . . .  ;-)
Cum se apropie cu pasi repezi toamna si dis-de-dimineata e destul de racoare , am zis sa intampinam cum se cuvine schimbarea de anotimp , si cum se putea altfel decat cu o caciulita vesela colorata , minunata , cum ar spune Sophia " mega super frumoasa "







                    Eiiiiii , e frumoasa ori ba ??? nu stiam ce poze sa aleg,asa ca le-am pus pe toate :-)






                  Iar Sophia , ei bine ea este incantata " la maxim " , abia asteapta sa inceapa gradi sa scoatem bascuta la plimbare , dar pana atunci am facut o mica sedinta foto pe balcon ;-)





                         
                      Bucurie , fericire , veselie , . . . . . . pentur alte minunatii va invit sa urmariti si pagina de facebook Hainute crosetate by Mariana .

Zi frumoasa si cu soare , bucurati-va de vara !


       
               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea sa-ti placa si ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...