"Cea mai mare glorie nu o dobândeşti atunci când nu eşti doborât niciodată, ci atunci când te ridici după ce ai căzut" -Confucius

marți, 2 august 2016

Minion - best friend forever :-)


              Acum aproape doua saptamani Sophia a fost bolvana , amgdalita , febra , cred ca aici imi seamana ,ca si eu ma racesc vara :-(   , iar pentru a o inveseli i-am promis o jucarie crosetata , singura si-a ales modelul , oricum era de asteptat sa aleaga un minion , ca indrageste la nebunie acesti mititei galbeni :-)
             Nu sunt cine stie cat de complicati de facut , insa este multa migala , iar daca nu ai mai facut , si nu ai nici schema . . . . . . .  oricum privind acum la poze imi dau seama ca se putea si mai bine , dar Sophia il iubeste :-) si pentru ea este perfect ;-)

Minionul Kevin - cel mai nou prieten :-)


         

              Anul trecut avea o pasiune pentru Spongebob :-) , binenteles ca l-a cautat in multitudinea de jucarii si "le-a facut cunsotinta" . . . . . . , ce distractie  ;-)


S-a legat o noua prietenie :-)


Ne place , place , place :-)
               Acum are alt proiect pentru mine , sper sa-mi iasa :-)

Seara faina si linistita !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea sa-ti placa si ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...