"Cea mai mare glorie nu o dobândeşti atunci când nu eşti doborât niciodată, ci atunci când te ridici după ce ai căzut" -Confucius

duminică, 10 august 2014

Caciulita buchetel de floricele

               Poate inca nu este momentul pentru caciulite,daca stam sa ne gandim la caldura de afara,dar mi-a ramas in minte aceasta caciulita si trebuia sa o fac.
              Eu am crosetat-o din fir subtire, acryl baby,este moale si placuta la atingere,are 13 floricele albe crosetate,fiecare floricica are in centru margelute si o panglica alba care strange florile intr-un buchet.
             Binenteles fiica mea a fost prima care a probat noua caciula si i-a placut , dar mai bine va arat pozele sa vedeti ca nu vorbesc degeaba 





                     Pentru doritori este disponibila la comanda pe pagina mea de facebook Hainute si accesorii crosetate by Mariana sau prin mesaj privat pe adresa de mail handmademariana@yahoo.ro


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea sa-ti placa si ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...