"Cea mai mare glorie nu o dobândeşti atunci când nu eşti doborât niciodată, ci atunci când te ridici după ce ai căzut" -Confucius

vineri, 22 august 2014

Simplu,dar elegant.

        Imi plac lucrurile simple,asa ca,atunci cand am vazut acest model de caciulita mi-am zis "trebuie sa-l incerc" si rezultatul il vedeti mai jos.
   Caciulita am crosetat-o din fir acril moale,placut la atingere,este simpla,dar totusi eleganta,singurul ei accesoriu fiind o floare.





              
         Am totusi o singura dezamagire,desi pozele le-am facut afara si era si soare,culorile nu au iesit cele reale,dar trebuie sa ma credeti pe cuvant este superrrrrrrrbbbbbba,asa ca daca doriti puteti sa o comandati de pe pagina mea de facebook Hainute si accesorii crosetate by Mariana sau ma puteti contacta pe mail handmademariana@yahoo.ro

            

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea sa-ti placa si ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...