"Cea mai mare glorie nu o dobândeşti atunci când nu eşti doborât niciodată, ci atunci când te ridici după ce ai căzut" -Confucius

luni, 25 august 2014

Set colorat pentru sedinta foto.

             Hi there ! ! !
          La curatenia facuta in dulapul cu ate,am gasit cateva culori vesele,dar in cantitati mici,si pentru ca eu nu arunc nimic m-am gandit sa le combin si sa fac ceva special,ce a iesit o sa vedeti in imaginile care urmeaza :







              Ce ziceti a iesit ceva special,vesel si colorat?eu zic ca DA,iar in cele patru inimioare am pus toata dragostea mea pentru lucrul de mana,garantat orice fetita va avea o amintire de neuitat si va fi o mica vedeta la sedinta foto.

P.S  Ca de obicei va astept cu impresi legate de creatiile mele,sau de ce nu chiar cu comenzi pe adresa mea de mail marimarclaudia@yahoo.ro , sau pe pagina mea de facebook Hainute si accesorii crosetate by Mariana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea sa-ti placa si ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...