"Cea mai mare glorie nu o dobândeşti atunci când nu eşti doborât niciodată, ci atunci când te ridici după ce ai căzut" -Confucius

luni, 30 noiembrie 2015

Caciulite,esarfe,fundite ......

            Se incheie inca o luna,vroiam acum sa va arat ce am finalizat saptamana aceasta,insa pozele nu sunt foarte stralucite,asa ca ,renunt,maine fac alte poze,sper mai reusite,insa totusi nu va las balta si va arat trei seturi ”Fundite” , sunt mai vechi,de prin aug-sept,insa atunci nu am reusit sa vin sa vi le arat.Sunt foarte elegante si moderne,crosetate din acril moale,delicat,iar degradeul le face sa arate spectaculos ;)





               Acesta este pentru fetita mea Sophia,l-a purtat toata toamna si a fost tare incantata de el,binenteles ca a facut furoori peste tot pe unde am fost cu el ;)






       
                  Si binenteles ca a aparut si o comanda pentru Amely si prietena ei,fotomodelul este tot fetita mea,este o placere pentru ea sa ma ajute pe poze :)

                  Seara linistita ! ! !

Un comentariu:

S-ar putea sa-ti placa si ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...