"Cea mai mare glorie nu o dobândeşti atunci când nu eşti doborât niciodată, ci atunci când te ridici după ce ai căzut" -Confucius

miercuri, 18 noiembrie 2015

Fundite , botosi , caciulite .....

                  TIMP , vreua mai mult timp pentru lucrurile minunate care se pot crea dintr-un ghem de ata,croseta,andrele si un strop de pasiune,tot ce-mi doresc atunci cand ajung acasa este sa iau croseta (mai nou si andrelele) si sa creez ceva frumos,finut,vesel :X
                 Zilele trecute am reusit sa termin cateva din proiectele mult asteptate , au si plecat rapid spre posesori,asa ca timp de poze nu am prea avut,le-am pozat cum am putut @-)
                Cu ce sa incep prezentarea ?????

  • caciulite turban "mami si bebelina" - trebuie sa fie asortate la plimbarea din parc,asa ca mami a dorit sa fie in trend ;;)





  •  bebelina binenteles ca trebuie sa aiba piciorusele mici si sensibile incalzite,asa ca avem botosi-cizmuite mici,calduroase si elegante,asortate cu turbanul pretios ;;)




 

  •    pentru Alesia,alta bebelina,dar putin mai mare,mami a ales o soricica vesela,moale si calduroasa,numai buna pentru iarna din Maramures ;;)





  •    tot Alesia este posesoarea unui set Fundite tricotat,moale,moale si calduros ;;)







                   Oricare produs se poate reface,pe comanda,problema este ca in aceasta perioada sunt cam aglomerata,dar rezolvam cumva :) , pentru mai multe informatii puteti folosi "Formularul de contact", imi puteti lasa mesaj pe  mail sau pe facebook Hainute crosetate by Mariana .

Zi frumoasa sa aveti,la Deva zici ca vine primavara 
/bye

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea sa-ti placa si ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...