"Cea mai mare glorie nu o dobândeşti atunci când nu eşti doborât niciodată, ci atunci când te ridici după ce ai căzut" -Confucius

duminică, 8 noiembrie 2015

Jacheta tricotata .

              Pentru mine timpul parca "a intrat apa" , de cand m-am angajat program normal de lucru  -adica 8 ore - nu mai am timp sa crosetez sau sa tricotez aproape deloc,"fur" cate o ora pe zi sa ma ocup si de acest hobby al meu care ma incanta si ma relaxeaza,problema este ca am in lucru 4 proiecte frumoase - unul de adulti si 3 de copii - care ma streseaza pentru ca am depasit termenul limita.
            In alta ordine de ideei cred ca v-am mai spus ca am invatat sa tricotez in scoala generala,dar incetul cu incetul croseta a luat locul andrelelor,asta pana luna trecuta cand am facut doua jachete tricotate,pentru o fetita si fratiorul ei,clienti mai vechi de-ai mei,defapt sunt printre primii mei clienti , ei au fost binenteles incantati de jachete,in special baietelul,care atunci cand a primit-o pe a lui a luat in brate si a strans-o si a zis "este a mea", dar ca sa nu ziceti ca ma laud singura . . . . . . . . . . . . .










                        Seara linistita si o saptamana grozava sa aveti,va astept cu multe alte creatii handmade pe pagina mea de facebook  Hainute crosetate by Mariana .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea sa-ti placa si ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...